luni, 15 martie 2010

Joaca mea prin muzeu

Sâmbătă, 13 martie 2010, ora 14 - vizităm Muzeul Țăranului Român.



Ana este ghidul nostru. Ne povestește despre nașterea muzeului
și despre colecțiile pe care acesta le adăpostește
:





colecții de costume țărănești și țesături din lână,




colecții de ceramică, lemn, mobiler și feronerie,




colecții de artă religioasă și tradiții.




Mi-a plăcut această fereastră verde, cu cruce interioară, care se odihnește pe un soclu. Iată povestea ei (scrisă de Irinia Nicolau): "Am cumpărat această fereastră anul trecut. Casa nouă se terminase şi se desfăcea casa veche. El a fost de acord imediat. Femeia s-a opus multă vreme: cum s-o vând? Toată viaţa am privit lumea de aici."


(foto și text: Armand Câmpeanu)

Un comentariu:

  1. Frumoasa vizita;ce-as mai fi vrut sa ajung si eu,dar nu am putut....eu,de cate ori am vizitat muzeul,n-am avut parte de asa ghidaj specializat!!! :P

    RăspundețiȘtergere